torsdag 10 december 2020

 

Växlande

 

Planering är en sak, men det är inte alltid det blir som man tänkt.

I dag skulle jag börja med förmiddagskaffe vid motioncentralen Karlslund tillsammans med yngsta dotterns svärföräldrar, men det blev inställt. Där är det coronastängt.

Jag satt vid datorn och jobbade med lite för ÖLGF och lite för JMI tills det var dags att åka till Britt-Marie. När jag kom dit fick jag veta att jag var tvungen att gå redan klockan 15,00. Det får inte vara för många på avdelningen samtidigt.

Till slut vände det lite för oss. Precis när jag skulle trycka på knappen för att bli utsläppt., tittade det in en tjej och sa att jag fick stanna längre eftersom en som skulle ha kommit inte dök upp. BONUS


BM var trött så jag lade henne i sängen och satte mig bredvid.

En timmas småprat är härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar