onsdag 18 januari 2012

Födelsedagskalas

I dag fyllde min älskling år.
Hon hade bestämt att vi inte skulle ha någon fest, men lite kycklingsallad hade vi ändå för dem som tittade hit. Lite ställd blev hon vid 11-tiden när mina två bröder dök upp och uppvaktade. En av de bästa vännerna sedan vi flyttade till Örebro dök också upp under eftermiddagen Det tog en stund innan hon hämtat sig. Så här på kvällskvisten är Örebrobaserade barn, barnbarn och barnbarnsbarn här. En härlig dag med många fina presenter, och framförallt: väldigt mycket kärlek den här dagen. Om jag förstår kroppsspråket  rätt så är hon väldigt nöjd med sin dag.
Födelsedagsbarnet ser till att vi får kaffe

Några av "gästerna"

De med barnasinne fick sitta på golvet med leksakerna --

medan de mer mogna satt i soffan och konverserade
   

1 kommentar:

  1. Åhh det ser ut som att ni hade en väldigt bra dag!! Jag önskar att jag hade varit där... Hälsa Grattis till mormor från mig!
    Saknar er
    Många kramar
    Emelie

    SvaraRadera