lördag 28 januari 2012

Nu gick tiden snabbt

De sista tio dagarna bara försvann.
Det är klart, när jag tänker tillbaka så inser jag att en hel del har blivit gjort. Det tyngsta arbetet just nu är bokslut för dotterns företag. Samtidigt börjar alla förberedelser inför den nya golfsäsongen att gå in i en allt intensivare fas. Distriktets tävlingsprogram är fastställt (nåja, i princip). Nu trycker det på för att få in alla tävlingar i GIT. De nya handböckerna och regelböckerna börjar droppa in från förlagen. Utbildningar skall förberedas, informationsmöten planeras och en massa andra aktiviteter skall förberedas. Dessutom skall jag själv hinna med att läsa in mig på alla nya regler så jag ger mig en chans att klara årets domarprov. Ja ja. Jag får säga som ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann”: Det är som det är och det blir som det blir.

1 kommentar:

  1. Oj då!!
    Du kommer väl ihåg att sova en stund då och då?
    Puss & kram Katarina

    SvaraRadera