onsdag 19 februari 2020


Töcksfors!

Det är där jag växte upp och där bor en stor del av mitt hjärta.

När Mathilda Röjdemo lade ut bilden på den här tavla

                           föll jag som en fura.



Den var min från första ögonblicket. Precis som hästarna hon målade förra året.



I går åkte vi till Töcksfors för att hälsa på min bror som tyvär drabbats av en stroke. Det var ändå roligt att träffa honom. Han är lika tuff som alltid, ger aldrig upp, och ser det positiva. Vi hade en fin stund tillsammans och jag åkte hem med en bra känsla för att vi kommer att ha många fina möten.

Naturligtvis passade jag också på att träffa mina två systrar, men det blev lite för sent att hinna träffa min bror i Grums. Det får bli nästa gång. Jag hann i alla fall med att titta in på  
 
så nu är den fina tavlan hemma hos mig.

Nu laddar jag för veckans spelningar som börjar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar