måndag 6 februari 2012

Panchomys

När man är pancho är det möjligt att ha myskväll när som helst. Åtminstone när jag får veta att jag har ledigt ett helt dygn. Den insikten drabbade mig omkring klockan 16,30, när vi börjat fundera på hur vi skulle komponera resterna efter helgens mat till en måndagsmiddag.
Snabbt beslut: Vi går ut och äter!
Efesos ”Gös på planka” är något alldeles extra gott. Med ett bra vin till så är middagen fulländad. (tack så väldigt mycket för presentkortet, det förgyllde verkligen vårt pancholiv)
Visst känns det lite busigt att få lyxa till det lite en måndagskväll, men det är så vi har det vi panchos, speciellt när vi har ett dygn ledigt.

1 kommentar:

  1. Haha...va rolig du är!!
    Oooch busig..;)
    Härligt att det blev en uppskattad julklapp...och det där lät riktigt gott...kanske borde köpa ett presentkort till min man så han kan bjuda ut mig..;)
    Puss o kram älskade buspappa...
    Katarina

    SvaraRadera